Počet záznamov: 1  

Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov

  1. Názov Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov
    Autorské údajeLýdia Halagová, Adela Klepáková
    Autor Halagová Lýdia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 164-170. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podnikateľská * učiaca sa organizácia * manažment * zdroje podnikové * kultúra podniková * obchod medzinárodný * trh * konkurencieschopnosť * zákazníci
    AnotáciaOdstránenie prekážok v rozvoji medzinárodného obchodu. Pretváranie podniku na učiaci sa podnik. Vplyv zmien na spokojnosť zákazníka ako faktora konkurencieschopnosti. Podniková kultúra a kvalita poskytovaných služieb.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00838-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.