Počet záznamov: 1  

Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!

  1. Názov Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!
    Autorské údajeSaša Nováková, Radovan Žuffa
    Autor Nováková Saša
    Spoluautori Žuffa Radovan
    Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 14 (14. júla 2010), s. 18-22. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * firmy * zisk * etika * reklama
    AnotáciaSociálnym marketingom dosahujú firmy pozoruhodné výsledky v predaji a v zisku. Podnikanie obohacujú o sociálne a etické hľadiská. Vyvažujú tým konflikt medzi orientáciou na zisk, uspokojovaním požiadaviek zákazníkov a záujmom širšej verejnosti. Aktivitami a svojim imidžom podporujú vytváranie nových partnerstiev pre vzájomný úžitok. Medzi priekopníkov vo svete aj v SR patria Body Shop, IKEA, Procter & Gamble a Volvic. Príklad sociálneho marketingu v Mozambiku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 14-26

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.