Počet záznamov: 1  

Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch

  1. Názov Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch
    Autorské údajeRenáta Ježková
    Autor Ježková Renáta
    Zdrojový dokument Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 1 (2010), s. 2-6. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá marketing regionálny * politika regionálna * politika komunálna * regióny * mestá * obce * stratégia marketingová
    AnotáciaMestský a regionálny marketing ako nová stratégia komunálnej a regionálnej politiky. Rámcové podmienky uplatňovania regionálneho a mestského marketingu. Porovnanie podnikového a regionálneho marketingu. Špecifiká a úskalia marketingu miest a regiónov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.