Počet záznamov: 1  

Übungsbuch Marketingmanagement

  1. Názov Übungsbuch Marketingmanagement : Aufgaben und Lösungen
    Autor Homburg Christian
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 2011. - 332 s.
    Edícia Lehrbuch
    ISBN978-3-8349-2161-1
    Druh dokumentucvičebnice (listy pracovné, zbierky úloh)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * správanie spotrebiteľa * informácie * výskum trhu * marketing strategický * produkty * politika cenová * marketing mix * služby * obchod * odbyt * kultúra podniková * systémy riadenia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra847240

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    847240OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.