Počet záznamov: 1
Inovácie marketingových a obchodných činností
Názov Inovácie marketingových a obchodných činností Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 19-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá inovácia * marketing * obchod * logistika * konkurencieschopnosť Anotácia Inovačné aktivity sú vo veľkej miere ovplyvňované expanziou informácií a možnosťami ich spracovania. V príspevku sú spracované výhľady inovácií marketingu a logistiky. Pozornosť je venovaná riadeniu informačného toku. Využitie informačných a komunikačných technológií sa prejavuje vo zvýšenej pružnosti firiem pri marketingových a logistických činnostiach. Inovácie ako prvok konkurenčnej schopnosti prispievajú k zrýchleniu tovarového aj informačného toku tak, aby sa docielila spokojnosť zákazníka, sú zdrojom konkurenčnej výhody logistickej firmy na trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00912-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1