Počet záznamov: 1  

Web 2.0 ako nástroj marketingu

  1. Názov Web 2.0 ako nástroj marketingu
    Autorské údajeMartin Vejačka
    Autor Vejačka Martin
    Zdrojový dokument FOR FIN 2010 : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie [doktorandov] : Bratislava, 10.-11.6.2010. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-3001-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * komunikácia * počítače * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci
    AnotáciaDefinície pojmu web 2.0 a jeho vývoj z prvotnej formy webu. Jeho jednotlivé špecifické formy: blogy, sociálne siete, virtuálne svety a možnosti ich využitia v marketingovej komunikácii. Aktuálne trendy v online marketingu za využitia možností webu 2.0. Nadchádzajúce trendy v tejto oblasti. Potenciálna adresnosť takejto marketingovej komunikácie, získavanie spätnej väzby od potenciálnych zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF261.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.