Počet záznamov: 1  

Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard

  1. Názov Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard
    Autorské údajeKatarína Čentéšová
    Autor Čentéšová Katarína
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 40-42. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá podnik * systémy riadenia * metóda BSC * riadenie strategické
    AnotáciaPríspevok upozorňuje na bariéry v tradičných manažérskych systémoch. Čo je to Balanced Scorecard. Stanovenie si reálneho cieľa. Riadenie podnikovej stratégie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.