Počet záznamov: 1  

Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní

  1. Názov Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní
    Autorské údajeLucia Dobrotková
    Autor Dobrotková Lucia
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 53-58. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita * inovácia * veda * výskum * marketing * spoločnosť vedomostná
    AnotáciaGlobálnym cieľom Operačného programu vzdelávanie je predovšetkým zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti SR prostredníctvom prispôsobenia vzdelávacieho systému potrebám vedomostnej spoločnosti. Inovatívne vzdelávanie. Doktorandské štúdium. Marketing a vysoké školy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.