Počet záznamov: 1  

Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch

  1. Názov Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch
    Preklad názvuStrategies of operations of trade companies on foreign markets
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 91-99. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * podnik obchodný * obchod medzinárodný * modely ekonomické * koncentrácia * internacionalizácia
    AnotáciaHlavné teórie stratégií internacionalizácie obchodných podnikov. Medzinárodné obchodné modely. Obchodný koncept medzinárodne úspešných podnikov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00920-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.