Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie
Názov Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument (KO)MÉDIA : sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference : Zlín, 21. - 22.10.2009. S. [1-5]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2009. ISBN 978-80-7318-903-7 Poznámky VEGA 1/4591/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * stratégia podniková * stratégia podnikateľská * kríza hospodárska Anotácia Marketingová komunikácia je dôležitým pilierom každej podnikovej a podnikateľskej stratégie. V období globálnej hospodárskej krízy jej význam stúpa. Typy a odlišnosti marketingovej komunikácie podnikových a podnikateľských subjektov. Klasifikácia marketingovej komunikácie v nadväznosti na typ stratégie, ktorú jednotlivé podniky a podnikateľské subjekty v súčasnosti v záujme svojho prežitia, udržania si pozície na globálnych trhoch a zvýšenia svojej konkurencieschopnosti uplatňujú. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - ČLÁNKY Archív EPC E10 01012-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1