Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky

  1. Názov Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky
    Súbežný názovNew trends in marketing for small a medium sized firms
    Autorské údajeDenisa Gajdová, Martina Špilová
    Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Špilová Martina
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 1123-128. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik malý * podnik stredný * marketing * internet * stratégia marketingová
    AnotáciaMSP a produktová politika. Konkurencieschopnosť MSP. Distribučná politika MSP. Využitie informačných technológií v marketingu. Komunikačná stratégia v rámci internetu. Návrhy marketingových opatrení.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01028-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.