Počet záznamov: 1  

Guerillový marketing

  1. Názov Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
    Autorské údajeThomas Patalas
    Autor Patalas Thomas
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2009. - 191 s.
    Edícia Marketing
    ISBN978-80-247-2484-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * kreativita * reklama * kampane reklamné * plán marketingový * rozpočet nákladov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra844342, 844378, 853804

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844378SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    853804FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    844342OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.