Počet záznamov: 1  

Marketing sensoriel d'un point de vente

  1. Názov Marketing sensoriel d'un point de vente : diplomová práca
    Súbežný názovSenzorický marketing predajne
    Autorské údajeZuzana Barinková, škol. Pavol Kita, Claude Benoit
    Autor Barinková Zuzana
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Benoit Claude (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 85 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra844054

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.