Počet záznamov: 1  

Agresívne marketingové praktiky a kampane

  1. Názov Agresívne marketingové praktiky a kampane
    Preklad názvuAggressive marketing practices and campaigns
    Autorské údajeDáša Zaujecová
    Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. S. 573-579. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * kampane reklamné * agresia * marketing * komunikácia marketingová * kódexy etické * ochrana spotrebiteľa
    AnotáciaPrudký rozvoj internetu a telekomunikačných technológií prináša pre firmy nové možnosti ako osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Právny rámec ochrany spotrebiteľa. Harmonizácia ochrany spotrebiteľa na vnútornom trhu Európskej únie. Čierna listina nekalých obchodných praktík.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01215-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.