Počet záznamov: 1  

Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode

  1. Názov Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode
    Súbežný názovThe Factors of customer relations in business
    Autorské údajeZuzana Francová, Dagmar Klepochová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 173-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod * zákazníci * konkurencia * práca s verejnosťou * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov * hodnota * etika * estetika * ekológia
    AnotáciaVýchodiská vzťahov v obchode. Tvorba vzťahov. Vzťahy so zákazníkmi. Vzťahy s konkurenciou. Vzťahy s verejnosťou. Normy správania s vplyvom na tvorbu vzťahov. Taktiky uplatňované pri tvorbe vzťahov. Hodnota a faktory pozitívneho vzťahu so zákazníkom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.