Počet záznamov: 1
Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov
Názov Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov Súbežný názov New approach in customer profitability assessment Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 372-377. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * firmy * rentabilita * zisk * lojálnosť zákazníkov * hodnota Anotácia Ziskovosť zákazníkov. Význam vplyvu akvizície a retencie zákazníkov na rentabilitu podniku. Životný cyklus zákazníka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-022, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1