Počet záznamov: 1  

Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch

  1. Názov Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch
    Preklad názvuStructure of price levels in consumer´s purchases
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010. S. 201-208. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-904477-5-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0652/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * hladina cenová * nákup * produkty * tovar spotrebný * výskum
    AnotáciaPodstata a konštrukcia cenových hladín. Výskumná štúdia, ktorá predstavuje nový prístup k hodnoteniu cenového rozhodovania kupujúcich. Metodológia a výsledky empirického výskumu platnosti hypotézy o strate stredu v skupine tovarov dennej spotreby a v skupine elektrospotrebičov.
    URL http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/FF-katedry/kae/2010_ZnalostiSbornik.pdf
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01408-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.