Počet záznamov: 1  

Marketingová koncepcia nového produktu - "Digitálna kabelka"

  1. Názov Marketingová koncepcia nového produktu - "Digitálna kabelka" : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Holešová, škol. Janka Kopaničová
    Autor Holešová Lenka
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846212
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.