Počet záznamov: 1  

Nové formy online reklamy a ich perspektíva

  1. Názov Nové formy online reklamy a ich perspektíva : diplomová práca
    Autorské údajeMarek Ivicsics, škol. Andrej Miklošík
    Autor Ivicsics Marek
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846222

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.