Počet záznamov: 1  

Nákupný zámer a jeho faktory pri nákupe ľadových čajov Reddrinks

  1. Názov Nákupný zámer a jeho faktory pri nákupe ľadových čajov Reddrinks : diplomová práca
    Autorské údajeJana Príbelová, škol. Kornélia Richterová
    Autor Príbelová Jana
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 96 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846281

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce593.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.