Počet záznamov: 1  

Reklama ako nástroj odbytovej politiky

  1. Názov Reklama ako nástroj odbytovej politiky : diplomová práca
    Autorské údajePetra Vanková, škol. Dana Hrušovská
    Autor Vanková Petra
    Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846088

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce885.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.