Počet záznamov: 1  

Výskum vybraných charakteristík cieľových skupín vo vzťahu k vnímaniu kultúrneho cestovného ruchu ako nástroja regionálneho rozvoja

  1. Názov Výskum vybraných charakteristík cieľových skupín vo vzťahu k vnímaniu kultúrneho cestovného ruchu ako nástroja regionálneho rozvoja
    Preklad názvuResearch of selected features of target groups in relation to the perception of cultural tourism as a tool of regional development
    Autorské údajeRóbert Štefko, Kristína Šambronská
    Autor Štefko Róbert
    Spoluautori Šambronská Kristína
    Zdrojový dokument Journal of management and business : research and practice. Roč. 2, č. 1-2 (2010), s. 29-40. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2010. ISSN 1338-0494
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá marketing * rozvoj regionálny * kultúra * pamiatky * ruch cestovný
    AnotáciaCestovný ruch, marketing a regionálny rozvoj. Kultúrny cestovný ruch. Kultúrna pamiatka ako marketingový produkt v oblasti cestovného ruchu a bazálny zdroj atraktivity.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.