Počet záznamov: 1
Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku
Názov Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku Autorské údaje Viera Spodniaková Autor Spodniaková Viera Zdrojový dokument Manažment : teória, výučba a prax 2010 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie, Liptovský Mikuláš, 29. septembra - 1. októbra 2010. S. 347-350. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2010. ISBN 978-80-8040-404-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * integrácia * značky výrobkov * zákazníci Anotácia Charakteristika a ciele marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Rozdiely medzi klasickou a integrovanou marketingovou komunikáciou. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1