Počet záznamov: 1  

Emocionálne aspekty dizajnu a vplyv produktovej sémantiky na dizajn produktov

  1. Názov Emocionálne aspekty dizajnu a vplyv produktovej sémantiky na dizajn produktov
    Preklad názvuEmotional aspects of design and the influence of product semantics on the product design
    Autorské údajeĽubica Knošková, Jozef Mlákay
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 536-548. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    PoznámkyVEGA 01/0668/08. - Príspevok vznikol pri riešení úloh grantového projektu VEGA 01/0668/08 Priame a nepriame efekty priamych zahraničných investícií v strednej a východnej Európe a na Slovensku
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Heslá dizajn * psychológia * emócie * produkty * sémantika
    AnotáciaPojem, ciele a funkcie dizajnu. Formy a aspekty dizajnu. Charakteristika produktovej sémantiky. Produkty ako komunikátory významu. Úloha prechodného fenoménu a emocionálnych kódov v dizajne. Využitie emocionálnych kódov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01675-005, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.