Počet záznamov: 1  

Nová média, nové příležitosti, nové otázky a problémy

  1. Názov Nová média, nové příležitosti, nové otázky a problémy
    Autorské údajePavol Mačinga
    Autor Mačinga Pavol
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 4 (Duben 2011), s. 14-16. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * tlač * vydavateľstvá * noviny * televízia * internet * reklama * marketing * informácie * komunikácia
    AnotáciaPresun tradičných médií z ich "off-line" verzie a jednosmernej komunikácie smerom k on-line obsahu a vzájomnej interakcii s čitateľmi a divákmi. Niekoľko prístupov, ako sa vydavatelia stavajú k otázke on-line spravodajstva. Prepojenie tlačenej a internetovej verzie. Možnosť dohody vydavateľa s najväčšími webmi daného druhu. Ďalšia možnosť - akvizícia existujúceho úspešného projektu. Rokovanie vydavateľstiev priamo s potenciálnymi inzerentmi bez spoliehania sa na mediálnu agentúru. Využívanie televízie veľkými zadavateľmi reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.