Počet záznamov: 1  

Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky

  1. Názov Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky
    Autorské údajeLucia Furdová
    Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 121-129. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7
    PoznámkyIGM 2316071
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá logistika * marketing * stratégia distribučná * stratégia logistická * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * trh * výkonnosť * spoločnosť vedomostná * Slovensko * Vyšehradská štvorka * Nemecko
    AnotáciaCharakteristika marketingovej a logistickej stratégie. Typológia marketingových a logistických stratégií z rôznych uhľov pohľadu. Logistické stratégie podľa výrobných stratégií. Marketingové stratégie z hľadiska pokrytia trhu. Stratégia modrého a červeného oceánu. Konkurencieschopnosť Slovenska v oblasti logistiky v ére znalostnej spoločnosti. LPI index - komplexný index logistickej výkonnosti. Porovnanie logistickej výkonnosti Slovenska s krajinami V 4 a Nemeckom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00657-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF549.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.