Počet záznamov: 1  

Systémy pre riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov Systémy pre riadenie vzťahov so zákazníkmi
    Autorské údajeStanislava Bellová, Vladimír Šagát
    Autor Bellová Stanislava
    Spoluautori Šagát Vladimír
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 36-40. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * systémy informačné * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaRiadenie vzťahov so zákazníkmi a nové pohľady spojené so starostlivosťou o zákazníka. Nástroje využívajúce výpočtové a komunikačné techniky. Programovo-technické riešenia Customer Relationship Management (CRM). Rozvoj informačných technológii a marketingové informačné systémy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.