Počet záznamov: 1  

Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie

  1. Názov Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingovej komunikácii `97: podlinková marketingová komunikácia : zborník prednášok z konferencie, 15.-16.10.1997, Bratislava : sprievodné podujatie veľtrhu Intermedia, Nové trendy `97. S. 6-9. - Bratislava : Incheba, a. s., 1997
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01224-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.