Počet záznamov: 1  

Príspevok k teórii marketingu miesta

  1. Názov Príspevok k teórii marketingu miesta
    Súbežný názovThe article about theory of place marketing
    Autorské údajeKristína Viestová
    Autor Viestová Kristína
    Zdrojový dokument Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : komunálna reforma, spravovanie a manažovanie, trendy vo verejnom živote, regionálny rozvoj : Bratislava 25. novembra 2010. S. 728-736. - Bratislava : crr, 2010. ISBN 978-80-970495-4-6
    PoznámkyVEGA 2/0091/09
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing územia * terminológia
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá časťou teórie marketingovej subkoncepcie, a to marketingom miesta. Dôraz kladie na časť terminológie tejto vednej disciplíny, na samotné pomenovanie, na názov vedeckej disciplíny.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.