Počet záznamov: 1  

Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania

  1. Názov Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania
    Autorské údajeKamila Valkovcová
    Autor Valkovcová Kamila
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 293-298. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá politika spotrebiteľská * práva spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie ako jedno z východísk marketingového plánovania. Úspešné pôsobenie spoločností v trhovom prostredí a schopnosť reagovať na meniace sa podmienky na trhu. Konkurenčná ekonomika a konkurenčná výhoda. Analýza spotrebiteľského správania.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.