Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníkov a ich lojalita ako faktor konkurenčnej výhody

  1. Názov Spokojnosť zákazníkov a ich lojalita ako faktor konkurenčnej výhody : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Terkaničová, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Terkaničová Lenka
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 84 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854530

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.