Počet záznamov: 1  

Mobilný marketing – východiská, smerovanie, aplikácie

  1. Názov Mobilný marketing – východiská, smerovanie, aplikácie : diplomová práca
    Autorské údajeĽubica Hrivnáková, školiteľ: Andrej Miklošík
    Autor Hrivnáková Ľubica
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 66 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854445

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce12.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.