Počet záznamov: 1  

Budování značky a možná role personálních agentur

  1. Názov Budování značky a možná role personálních agentur
    Autorské údajeKlára Antošová
    Autor Antošová Klára
    Zdrojový dokument Human resources management : odborný časopis pro řízení lidských zdrojů. Roč. 7, č. 3 (květen-červen 2011), s. 23-25. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1801-4690
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.53 - Sprostredkovanie práce
    Heslá práca personálna * agentúry * firmy * imidž * nábor pracovníkov * poradenstvo personálne
    AnotáciaMnohým spoločnostiam sprostredkovávajú kandidátov personálne poradenské spoločnosti. V tejto etape náborového procesu môže personálna agentúra zohrať významnú úlohu pri budovaní pozitívneho alebo negatívneho obrazu zamestnávateľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-6 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.