Počet záznamov: 1  

Nákupné rozhodovanie spotrebiteľov - vplyv zmeny meny v SR

  1. Názov Nákupné rozhodovanie spotrebiteľov - vplyv zmeny meny v SR : bakalárska práca
    Autorské údajeIvana Hudáková, školiteľ: Jozef Gajdoš
    Autor Hudáková Ivana
    Ďalší autori Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 34 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra849981

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.