Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Názov Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : bakalárska práca Autorské údaje Veronika Štrbová, školiteľ: Soňa Nemečková Autor Štrbová Veronika Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 47 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 859373
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1