Počet záznamov: 1  

Marketing a plánovanie nákupu materiálových vstupov

  1. Názov Marketing a plánovanie nákupu materiálových vstupov : bakalárska práca
    Autorské údajeJozef Vančo, školiteľ: Martin Pacek
    Autor Vančo Jozef
    Ďalší autori Pacek Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 44 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859388

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce793.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.