Počet záznamov: 1  

Teoretické vymedzenie propagačného nástroja Product Placement (variant A)

  1. Názov Teoretické vymedzenie propagačného nástroja Product Placement (variant A) : bakalárska práca
    Autorské údajeKristína Kullová, školiteľ: Juraj Mišún
    Autor Kullová Kristína
    Ďalší autori Mišún Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra858882

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce405.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.