Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing (východiská, špecifiká a jeho uplatnenie v praxi)

  1. Názov Sociálny marketing (východiská, špecifiká a jeho uplatnenie v praxi) : dizertačná práca
    Autorské údajeJana Kováčová, školiteľ: Viera Čihovská
    Autor Kováčová Jana
    Ďalší autori Čihovská Viera (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 152 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * marketing mix * programy sociálne
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra852040

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    852040SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.