Počet záznamov: 1  

Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke

  1. Názov Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke : dizertačná práca
    Autorské údajeMarkus Reheis, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Reheis Markus
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 143 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá známky ochranné * stratégia obchodná * trh medzinárodný * trh tovarový
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra852042

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    852042SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.