Počet záznamov: 1  

Hodnota pre zákazníka - najdôležitejší predpoklad rastu hodnoty firmy

  1. Názov Hodnota pre zákazníka - najdôležitejší predpoklad rastu hodnoty firmy
    Súbežný názovCustomer value - most important condition for growth value of the enterprise
    Autorské údajeLucia Knapcová-Košábková
    Autor Knapcová-Košábková Lucia
    Zdrojový dokument Znalectvo : v odboroch Stavebníctvo a Podnikové hospodárstvo. Roč. 14, č. 4 (2009), s. 41-43. - Žilina : Ústav súdneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2009. ISSN 1335-809X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Heslá hodnota * zákazníci * výrobky * služby * kvalita * úžitok * ceny * imidž * firmy
    AnotáciaČo je hodnota pre zákazníka. Analýza hodnoty pre zákazníka. Hodnota vnímaná zákazníkom. Maximalizácia hodnoty pre zákazníka a udržiavanie si dlhodobých vzťahov so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.