Počet záznamov: 1  

Využitie geografických informačných systémov pre analýzu socioekonomických a demografických charakteristík geografického priestoru v rámci koncepcie geomarketingu

  1. Názov Využitie geografických informačných systémov pre analýzu socioekonomických a demografických charakteristík geografického priestoru v rámci koncepcie geomarketingu
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZborník Katedry marketingu z vedeckého seminára. S. 117-119. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2003. ISBN 80-225-1745-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00284-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.