Počet záznamov: 1  

Proč transformovat pobočky

  1. Názov Proč transformovat pobočky : změny zákaznických preferencí v retailovém bankovnictví
    Autorské údajeGeorge Briford
    Autor Briford George
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 18, č. 9 (2011), s. 18-19. - Praha : 4H production, 2011. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá bankovníctvo * banky * bankovníctvo retailové * klienti * služby bankové * obchody bankové * služby finančné * operácie bankové * pobočky bankové * transformácia
    AnotáciaDôvody existencie bankových pobočiek a komunikácia medzi klientom a bankou. Celosvetový trend transformácie bankových pobočiek a retailové bankovníctvo. Hlavné ciele stratégie predaja, produktov a služieb. Preferencie klientov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 6-12 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.