Počet záznamov: 1  

Analysis of e-marketing strategies

  1. Názov Analysis of e-marketing strategies
    Preklad názvuAnalýza e-marketingovej stratégie
    Autorské údajeJamal Hasan
    Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 203-210. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod elektronický * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * internet
    AnotáciaVymedzenie pojmu e-marketing. Odlišnosti medzi e-marketingom, internetom a web marketingom. Nástroje marketéra na internete. Expanzia e-marketingu. Prognózy vývoja. Tri kroky e-marketingovej stratégie. Strategický mix elektronického obchodu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01199-005, A - originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 13-16

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.