Počet záznamov: 1  

Marketing pro začátečníky

  1. Názov Marketing pro začátečníky
    Autorské údajeMiroslav Foret
    Autor Foret Miroslav
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press, a.s. , 2010. - 178 s.
    Vydanie2. aktualiz. vyd.
    Edícia Praxe manažera
    ISBN978-80-251-3234-0
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * stratégia marketingová * plán marketingový * portfólio * nástroje marketingové * marketing mix * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * produkty * ceny * distribúcia * propagácia * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * marketing priamy * marketing medzinárodný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra853847

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    853847SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.