Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu vo vybranej spoločnosti

  1. Názov Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu vo vybranej spoločnosti : diplomová práca
    Autorské údajeJaroslav Kleň, školiteľ: Ferdinand Daňo
    Autor Kleň Jaroslav
    Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 89 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854551

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.