Počet záznamov: 1  

Retail manažment bioproduktov

  1. Názov Retail manažment bioproduktov
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * retailing * marketing manažment * manažment strategický * bioprodukty * potraviny * ekológia * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaPojem retail manažment ako komplex implementovania marketingovo-manažérskych teórií do praxe maloobchodných podnikov so zohľadnením princípov strategického marketingového manažmentu. Bioprodukty ako súčasť ekologického poľnohospodárstva. Bioprodukty a biopotraviny, označovanie bioproduktov. Logo pre bioprodukty EÚ. Slovenský trh s biopotravinami. Alternatívy predaja bioproduktov. TOP 10 potravinárskeho obchodu SR v kontexte s bioproduktmi. Ponuka bioproduktov v obchodných reťazcoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01261-054, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.