Počet záznamov: 1  

Kľúčové kompetencie vysokoškolských študentov – medzinárodné porovnanie

  1. Názov Kľúčové kompetencie vysokoškolských študentov – medzinárodné porovnanie
    Autorské údajeMargita Mesárošová, Peter Mesároš
    Autor Mesárošová Margita
    Spoluautori Mesároš Peter EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie vysokoškolské * študenti * kompetencie
    AnotáciaVýsledky skúmania základných kľúčových kompetencií, ktoré sa umožňujú uplatniť vo vysokoškolskom vzdelávaní, v štyroch krajinách susediach geograficky a majúcich spoločnú sociálnu, kultúrnu a vzdelávaciu tradíciu v ostatných rokoch. Autori sa zaoberali konkrétne výskumom kongitívnych kompetencií (verbálnej, matematickej a učiť sa učiť) u študentov slovenských, poľských, ukrajinských a maďarských univerzít. Ako východiskový rámec zvolili osem kľúčových kompetencií pre celoživotné vzdelávanie vymedzených v dokumentoch EÚ.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.