Počet záznamov: 1  

Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences

  1. Názov Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences
    Autorské údajeVeronika Fogašová, Ľuboš Oláh
    Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 154-160. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etika
    AnotáciaNeuromarketing - revolúcia v štúdiu správania spotrebiteľa? Nástroje/metódy štúdia informácií, ktoré využíva neuromarketing. Pôvod a charakteristika neuromarketingu. Predmet a metodológia štúdia neuromarketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01191-024, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.