Počet záznamov: 1  

Modelling the diffusion of technology innovation: a marketing approach

  1. Názov Modelling the diffusion of technology innovation: a marketing approach
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 623-631. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá inovácia * modely * modelovanie * technológie nové * televízia * Slovensko
    AnotáciaZakomponovanie cenového efektu do Bass growth modelu. Difúzia LCD televízorov v Slovenskej republike: empirické výsledky. Výsledky a diskusia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01191-029, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.