Počet záznamov: 1
Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku
Názov Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku Autorské údaje Marína Smolková Autor Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 94-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá banky * Slovensko * komunikácia * komunikácia marketingová * logo * reklama inštitucionálna Anotácia Výsledky pozorovania konzistentnej komunikácie 10 slovenských bánk dominantných na slovenskom trhu. Sledovaných bolo päť indikátorov konzistentnosti - logo banky a jeho farebnosť, slogan, deklarovanie príslušnosti ku skupine, televízna reklama (nálada, korporátny hlas, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania) a printová reklama (nálada, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania). Poznatky z pozorovania sú zhrnuté v tabuľke. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01284-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1